Solidūs žurnalistiniai tyrimai ieško solidžių temų

Siekdamos pozityvių pokyčių žmogaus teisių srityje susiduriate su situacijomis, kurias derėtų paanalizuoti giliau, tačiau jos nepatenka į viešąją erdvę arba patenka nepakankamai analitinės? Puiki proga bendradarbiaujant su „Media4Change” judėjimu tai išspręsti. Kviečiame iki rugpjūčio 20 d. pasidalinti Jums rūpimomis temomis ir kartu su tiriamosios žurnalistikos profesionalais atskleisti dar nežinomus faktus arba juos naujai interpretuoti.

1378027_536537593089094_1659237970_n

Nacionalinis socialinės integracijos institutas, jau penkerius metus vykdo žurnalistų ugdymo programą, kurios metu, kartu su gausia žiniasklaidos ir žmogaus teisių ekspertų pagalba, išleido ne vieną socialiai atsakingų žurnalistų kartą. Šiuo metu programa perauga į judėjimą „Media4Change“, kur veikiame jau tarptauniu lygiu ir dirbame ne tik su profesionaliais žurnalistais, bet ir redaktoriais iš įvairių Europos šalių. Norėdami prisidėti prie tiriamosios žurnalistikos stiprinimo ir žmogaus teisių temų matomumo didinimo, skelbiame žurnalistinių tyrimų konkursą. Būtent šio konkurso dviejų etapų atranką praėję žurnalistai turės galimybę rinktis iš jūsų pasiūlytų temų.

Pateikiamos tyrimų temos turi būti aktualios, kelti problemiškus ir kompleksinius klausimus, atitikti visuomenės interesus bei konkurso nuostatus. Temos pasirinkimą nulemtų kartu su tema pateikiama:

- Situacijos analizė;

- Temos galimas ryšys su sprendimų priėmėjais (valstybinė institucija);

- Pagrindimu, kokios šios temos likimo nuošalėje pasekmės arba kodėl svarbu padidinti tokios tematikos matomumą;

- Suformuluota žurnalistinio tyrimo hipotezė, kuri tyrimo metu pasitvirtins arba bus paneigta.

Atrinktas temas siūlę asmenys, organizacijos bus kviečiamos į rugsėjo 25-28 dienomis vyksiančias kūrybines dirbtuves, kur tiriamosios žurnalistikos profesionalams bei žurnalistinių tyrimo konkurso dalyviams padės išsigryninti temas ir strategiją. Žurnalistinio tyrimo metu Jūsų iškelta hipotezė bus patvirtinta arba paneigta. Tyrimas skelbiamas tik tuo atveju, jei surenkama pakankamai duomenų skelbti tyrimo apibendrinimus, išvadas, o viešinama informacija yra tiksli ir pagrindžiama įrodymais.

Konkursas skelbiamas tikint, kad etiška žurnalistika yra veiksminga inicijuoti pokyčius visuomenėje. Prie pozityvių pokyčių prisidėjo net ir jaunieji, besimokantys žurnalistai. Kviečiame susipažinti su jų darbais:

Temas registruoti bei informacijos teirautis galite: info@media4change.co, +370 65263085.

ŠiojeGrandsapvalus naujienoje aprašoma veikla yra Europos Ekonominės Erdvės finansinio mechanizmo 2009-2014 periodo NVO Programos Lietuvoje remiamo projekto „Visi skirtingi – visi lygūs: aktyvus dalyvavimas, įvairovė, žmogaus teisės“ dalis.

Komentarai