Myliu Panda Tv pirmas žingsnis

Pandos kieme didelė šventė!

IMG_5231-751x528Štai, pagaliau ir Pandos kieme didelė šventė! Du mėnesius trukęs laukimas pasiteisino- šiandien turime 30-ies pozityvaus ir gražaus jaunimo kolektyvą galinčius montuoti,  būti kadre, analizuoti ir organizuoti. ‘‘Visada palaikau geras idėjas, tačiau vienam daug ką yra sunku įgyvendinti. Dėl to dalyvauju čia!‘‘ Taip taip, kalbame apie ilgai lauktą MYLIU PANDA TV! Gegužės 29d vyko konferencija ir pirmasis susitikimas, kurio metu buvo pristatytas TV laidos tikslas, konceptas ir planai. Įjungiam didelį ON ir judame toliau!

Susitikime dalyvavo ir savo mintimis apie televizijos duoną dalinosi internetinės televizijos LNKGO.lt prodiuseris M. Kazlauskas. Mantas atviravo, kad jau apie 12 metų sukasi televizijos užkulsiuose, o visko pradžia buvo panašiai kaip ir atrinktų MYLIU PANDA TV dalyvių- savanoriška veikla. Per visus metus sukaupęs pakankamai patirties, prodiuseris įvardijo kelias tendencijas: ‘‘Prieš maždaug 15-a metų televizija buvo izoliuota, neturėjo jokių išorės kanalų, tačiau darbuotojai tryško entuziazmu. Ką turime šiandien? Viskas pasikeitė į `know how`. Nors technika ir tarptautiniai ryšiai patobulėjo, tai tapo rinka, kur tvyro nuolatinė konkurencija.‘‘ Plėtojantis diskusijai Kazlauskas neslėpė, kad tiek internetinė tiek skaitmeninė televizija kovoja dėl auditorijos. Vienas iš būdų yra paprasčiausiai prisitaikyti prie auditorijos poreikių ir norų. Tuomet kyla reitingai, o žiūrovas dažniau renkasi konflikto spektaklį, bet ne pozityvų turinį. ‘‘Siekiant būti reitingų viršūnėse redaktoriams ir laidų prodiuseriams tenka atsiriboti nuo visų asmeninių vertybių. Konflikto spektaklis tampa savotiška pramoga plačiajai auditorijai.‘‘ Mantas pasakojo, kad TV kaip ir kitose srityse viskas prasideda nuo idėjos, o jos vertos milijonų! Tik kai kam milijonų litų, o kai kam milijonų šypsenų. Jo nuomone internetas vis sparčiau tampa antruoju ekranu ir būdu pasiekti jauną žiūrovą:‘‘ Televizijos auditorija sensta, todėl ir turime tokią televizijos programą kokią turime…Tarp jaunų žmonių dažnėja mada `aš neturiu teliko ir jo nežiūriu`, bet iš surinktų duomenų galime matyti, kad internete tas pačias TV laidas jaunimas viestiek žiūri, nors nepripažįsta. Dėl to televizija po truputį internete vis giliau ir įleidžia šaknis- kad išlaikytų jauną auditoriją.‘‘

Tačiau niekada nebūna viskas taip blogai kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio ir Panda jau žino kuriuo keliu eiti! Siekiant skatinti ‘NO HATE SPEECH‘ judėjimą prieš patyčias, suburta MYLIU PANDA TV komanda sieks neapykantos kalbą  internete bei  realybėje pakeisti kažkuo gražaus ir pasmingu visuomenei. ‘‘Jaunimas žino ko reikia jauniems žmonėms! Mes galime sukurti produktą, kuris skleis pozityvą ir kartu palies daug rimtesnes temas. Neapykanta niekada neišnyks, bet reikia jai duoti atkirtį ir skleisti džiaugsmą. Taip pat aš asmeniškai noriu sugriauti mitą, kad Lietuvoje žmonės nelaimingi‘‘ – apie TV projektą pasakojo kampanijos kūrybos ir marketingo vadovas P. Dauparas. Jam antrino ir kiti komandos nariai Domantas Likša ir Viktorija Bružaitė teigdami, kad į `heito` temą kampanija eina per pozityvo prizmę, o tai Europa pavadino unikaliu būdu priartėti prie svarbių visuomenės problemų.

Panda skuba džiaugtis, kad per du atrankos etapus  gavo apie 200 neelinių idėjų, 30 pritrenkiančių video, o iš viso užsiregistravo net 569 entuziastai! Susitikimo metu komanda dalinosi esmine TV projekto idėja- sukurti platformą jauniems žmonėms, kurios pagalba būtų sprendžiamos neapykantos problemos, taip pat suteikta galimybė džiaugtis ir džiuginti kitus gražiomis ir linksmomis idėjomis, akcijomis, šviesti visuomenę žmogaus teisių klausimais ir būti pagarbos kitam žmogui pavyzdys. Skamba puikiai? Bus dar geriau! ‘‘Sieksime tapti žiūrimiausia jaunimo laida. Norime kurti tikrus ir vertingus dalykus. Mes tuo tikime! Šioje laidoje norime išvengti aplinkos diktuojamo tono, tad visas laidos konceptas bus pateikiamas kiek nestandartiškai. Atviros diskusijos, patirties dalinimasis- visa tai labai svarbu. Ši laida laikysis tik ant mūsų pečių, tad tikimės pavyks kartu visiems kurti jauną ir teigiamą bendruomenę!‘‘ Laida pasirodys tuomet, kai produktas bus padarytas toks, kurį kolektyvas pats norės matyti viešoje erdvėje: ‘‘Mūsų studija bus kilnojama siekiant apjungti visos Lietuvos žmones. Gal svajonė išsipildys ir  net savo Pandos autobusiuką turėsime!‘‘

O kaip gi televizija be žvaigždių…Mantas Kazlauskas priminė šablonus, kaip tapti viena iš jų: per pažįstamus (išlikimas TV soste bus trumpas), buvimas charizmatiška persona arba darant nesąmones (vienadienė šlovė).  Kol kūrybingas MYLIU PANDA TV jaunimas generuos idėjas, kiekvienas asmeniškai pagalvokime į kuriuos televizijos veidus dažniausiai atkreipiame dėmesį, kokiu būdu jie užsitarnavo mūsų pagarbą ir ar klausome ką jie iš tiesų kalba mums. Tikime, kad greitoje ateityje Panda taps vienu iš simbolių, kuris neįsipaišys į jokius tapimo televizijos dalimi šablonus, nes tai bus atsakinga, edukacinė džiaugsmo laida, kurios metu į problemas, kaip į ledynus pažiūrėsime ne tik iš viršaus, bet ir iš pasislėpusios dalies po vandeniu.

nf MYLIU PANDA yra Europos Ekonominės Erdvės finansinio mechanizmo 2009-2014 periodo NVO Programos Lietuvoje remiamo projekto „Visi skirtingi – visi lygūs: aktyvus dalyvavimas, įvairovė, žmogaus teisės“ dalis

Komentarai